Investiga > EEN: Cerca de tecnologies per reduir el CO₂ dels residus industrials

Investiga

EEN: Cerca de tecnologies per reduir el CO₂ dels residus industrials

Una empresa Espanyola que treballa en el procés de gasificació per eliminar residus i produir-ne energia, està cercant tecnologies per capturar/emmagatzemar CO₂ amb l'objectiu de reduir la seva empremta de carboni.

La Tecnologia desenvolupada per l'empresa consisteix en un nou procés de gasificació per eliminar residus i produir, a la vegada, energia renovable, bio-combustibles i d'altres productes rendibles. Així, per tal de minimitzar encara més el seu impacte mediambiental, l'empresa té l'objectiu de reduir l'actual empremta de carboni de la mencionada tecnologia. Per aquesta raó, està cercant activament tecnologies de reducció i emmagatzement de CO₂ (CCS) i tecnologies d'utilització de carboni (CCU)

Especificacions tècniques:

• La companyia té especial interés en mètodes que facin servir electricitat, calor o una combinació d'ambdues fonts per tal de convertir el diòxid de carboni, juntament amb aigua, en molècules petites d'interès comercial, tals com l'etanol, el metanol o l'acetona
  • La tecnologia cercada hauria d'estar completament desenvolupada i haver estat testada en aplicacions industrials i llesta per ser transferida a través de llicència o acord comercial.

Més Informació: Enllaç.
Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu
Nota sobre la sol·licitud d'interès: Per tal de realitzar la sol·licitud desitjada cal que ompliu el següent formulari de registre, per tal de donar-vos d'alta a l'EEN.