Investiga > INNOGET: Cerca de materies primes renovables i de base biològica resistents a la radiació UV

Investiga

L'empresa Nord-americana Hexion Inc. desenvolupa actualment un nou sistema renovable i reciclable amb base de resina, que ofereix millores en la resistència a la radiació UV i augmenta la vida útil dels revestiments sostenibles.

Característiques cercades en la solució:

Hexion demana l'ajuda d'empreses emergents, centres acadèmics i socis industrials per cercar materials renovables, polímers i resines que millorin la resistència UV de les resines epoxi. Sobretot els interessa:

• Solucions que siguin renovables, de base biològica i reciclables per millorar l'estabilitat davant la radiació UV.
  • Matèries primes o resines renovables amb funcionalitat reactiva que ofereixin millores en la resistència a l'exterior.
  • Resines estables davant de radiació UV que es puguin usar directament per desenvolupar revestiments de metall.

Especificacions tècniques:

• Es prefereixen solucions que emprin productes amb disponibilitat comercial o matèries primeres que puguin ser adquirides per lots i que siguin escalables.
  • Les solucions han d'incloure el cost estimat de la síntesi en el cas de les resines i els polímers
  • Les solucions cercades tenen un número limitat de passos en la síntesi de les resines o polímers.

Més Informació: Enllaç.

Data límit d'inscripció: 30/06/2021

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu