Investiga > UE: Pacte Verd Europeu – cerca de socis per productes de suport a l'adaptació al canvi climàtic

Investiga

Un consorci cerca socis per una proposta relacionada amb la creació d’un centre d’operacions de canvi climàtic

Un consorci està preparant una proposta per presentar al tòpic LC-GD-9-2-2020 Developing end-user products and services for all stakeholders and citizens supporting climate adaptation and mitigation de la convocatòria Pacte Verd Europeu del programa Horizon 2020.

La proposta vol crear un centre d’operacions de canvi climàtic i la seva integració en altres plataformes digitals.

La singularitat del centre d’operacions es la seva capacitat per captar i emfatitzar la naturalesa de l’emergència de la crisis climàtic i el seu impacte.

L’enfocament temàtic es centrarà en les connexions entre els canvi climàtic, la degradació del sol, l’agricultura i la biodiversitat.

El consorci està buscant altres organitzacions europees i mundials especialitzades en:

• Construcció de centres d’emergència i coordinació/operació
  • Anàlisis de dades, mineria de dades, integració de dades, aprenentatge automàtic, aprenentatge profund
  • Interaccions humà-ordinador, visualització d’informació, simulacions, metodologies de co-disseny
  • Estudis empírics d’usuaris per dissenyar, crear prototips i avaluar nous sistemes interactius
  • Interfícies d’usuari (aplicacions mòbils, llocs web)
  • Teledetecció, modelització del sistema terrestre
  • Canvi climàtic, modelització i previsió del clima
  • Plataforma de solucions tecnològiques pel canvi climàtic
  • Usuaris de les bases de dades pertinents (p.ex., Copèrnic, GEOSS)
  • Ciències de la terra, ecologia/Ecologia comunitària, biodiversitat, silvicultura, agra foresteria, agricultura, conservació de la naturalesa/el medi ambient, ciències bàsiques
  • Ciències socials (p.ex, sociòlegs, economistes del comportament, anàlisis culturals)