Investiga > UE: Fas recerca en Patrimoni i vols donar-li visibilitat?

Investiga

UE: Fas recerca en Patrimoni i vols donar-li visibilitat?

Oberta la plataforma Heritage Research Hub per recerca en Patrimoni immaterial, tangible, natural i digital.

El Heritage Research Hub és una nova plataforma sobre i per investigadors i investigadores en patrimoni cultural, creada i gestionada per la Joint Programming Initiative on Cultural Heritage (JPI CH)

Els objectius del nou Heritage Research Hub són:

Com funciona

El Heritage Research Hub succeeix al Heritage Portal i està administrat per la Iniciativa de programació conjunta sobre patrimoni cultural i canvi global (Joint Programming Initiative on Cultural Heritage and Global Change - JPI CH). Cobreix el patrimoni immaterial, tangible, natural i digital.

És una plataforma de col·laboració gratuïta que permet als usuaris crear i compartir diversos tipus de contingut. L'equip d'administració revisa tots els continguts abans de publicar-los. Si necessiteu més informació, poseu-vos en contacte amb: contact@heritageresearch-hub.eu

Per més informació sobre la plataforma, podeu contactar amb:

Agencia Estatal de Investigación (Subdivision for Horizontal S&T Programmes): Juan Climent Blasco / Ángela Martínez-Carrasco Martínez: jpich@aei.gob.es