Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Línia de recerca: Neuropsicologia cognitiva

L’objectiu general d’aquesta línia d’investigació és l’estudi dels correlats neurals de la cognició típica i atípica, posant èmfasi en el aspectes desenvolupamentals. En aquesta línia de recerca estem treballant sobre la relació entre alguns trets neuropsicològics del desenvolupament infantil, com ara les funcions executives i el desenvolupament de la cognició social (teoria de la ment). Un altre tema que és objecte de la nostra atenció és conèixer les característiques psicofisiològiques i neuropsicològiques del desenvolupament cognitiu dels infants i els joves, en especial en relació a grups d’individus amb conductes socials conflictives. També estem interessats per l’estudi dels factors implicats en certs trastorns neuropsicològics, com ara l’afàsia, i les diferents maneres de manifestar-se en funció de les característiques personals i socials. Les metodologies que utilitzem són principalment tests neuropsicològics, tests de personalitat i proves psicofisiològiques (potencials evocats).

Grups de recerca vinculats

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
6102.05 Patologia del llenguatge (veure 2201.08 i 5701.10)
6104.04 Psicolingüística (veure 5705.07)
6106.01 Activitat cerebral

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.