Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en Intro)
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Línia de recerca: Propagació de flama en combustibles sòlids i gasos.

Estudiem la combustió de sòlids i gasos per tal de determinar la velocitat de propagació de la flama i la distribució de temperatures. La nostra recerca contempla la part experimental, la de simulació i la teòrica. En la part experimental, disposem d'una cambra de combustió pressuritzada d'atmosfera controlada que ens permet estudiar la combustió de mostres de diferents materials en condicions diverses. En la part de simulació desenvolupem models propis de combustió en volums finits que intenten reproduir el comportament observat. Una vegada validats, els apliquem a fenòmens que no es poden reproduir en el laboratori com ara incendis forestals, urbans, etc. En la part teòrica apliquem mètodes matemàtics per simplificar el nostre model físic i així obtenir aproximacions analítiques simples per a la velocitat de propagació de la flama i les seves principals característiques.

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
2205.04 Mecànica de fluids (vegeu 2204.04)
3313.99 Altres

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.