Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Investiga

Línia de recerca: Educar en un món heterogeni

Quin paper ha de jugar l’educació en la societat que tenim, que estem construint i en la societat que tindrem? La reflexió i les aportacions educatives al voltant d’aquesta societat més complexa, més problemàtica i més heterogènia. Vila en el 2006 ja comentava que l'economia globalitzada, resultat de la societat de la informació, no provoca en el planeta nivells més igualitaris si no que augmenta la desigualtat, a Catalunya mateix apareixen nous fenòmens com son l'exclusió i la marginació que trenquen la cohesió social i son fonts de molta desigualtat La cultura constitueix una amalgama de significats socials compartits: instruments, idees, institucions, etc.. constituïts per les formes socioculturals significatives d'una comunitat.

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
5803.02 Formació docent
5902.07 Política educativa
6112.02 Fenòmens de grups minoritaris

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.