Investiga > La Recerca en la UdG > Líneas de investigación > Detalle
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
UdG 30 años

Investiga

Línia de recerca: Contemporaneïtat estètico-artística i literacitat

Recerques vers la contemporaneitat estètico-artística com a diversitat de formes visuals i contextuals, com a Interpretació polisemica i multicultural així com el seu valor educatiu. L’art contemporani com a fet artístic afavoridor de relacions culturals, de sistemes, camps socials i sabers, i com eina de recerca en estudis de genere i critiques discursives. L’educació com a generadora de ponts, empaties i dialegs entre les produccions contemporanies i els espectadors. Recerques que possibilitin models de recepció, de construcció de mirades obertes i flexibles vers les arts permeten espais de reflexió, dialeg i critica social.

Codis UNESCO vinculats

Codi UNESCO Nom
5801.05 Pedagogia experimental
6203.05 Estètica de les Belles Arts
6203.99 Altres

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.