Internacional > Publicada la resolució definitiva de places de la convocatòria de Mobilitat Internacional d’estudis.

Internacional

Us informem que ja està publicada a la Seu Electrònica de la UdG la “RESOLUCIÓ RECTORAL, PER LA QUAL ES RESOL L’ATORGAMENT, DENEGACIÓ I EXCLUSIÓ DEFINITIUS, CORRESPONENT A LA CONVOCATÒRIA PÚBLICA DE PLACES PER A LA MOBILITAT INTERNACIONAL D’ESTUDIANTS PER ESTUDIS DE GRAU I MÀSTER, PER AL CURS 2022-2023”

Hem enviat un correu electrònic a tots els estudiants indicant-los si la seva plaça ha estat finalment atorgada, denegada, renunciada o desistida. Pel què fa als estudiants que durant la reassignació han passat a tenir una plaça atorgada, els hem enviat una instrucció diferent perquè de moment han d’acceptar la plaça (avui!).

Per la vostra informació, us fem saber que avui mateix tenim previst fer aquests 2 passos:

• Acceptació o renúncia de la plaça atorgada només per part d’aquells estudiants que han passat de tenir una plaça atorgada (8 estudiants, ens hi posarem en contacte directament perquè ho facin sense falta).
  • Enviament de les nominacions a les universitats de destí. També completarem nominacions online a aquelles que ens ho demanin. En aquests missatges sempre us posarem en còpia perquè n’estigueu al corrent.