Internacional > Convocatòries de mobilitat d'estudis Erasmus+ a Països Associats KA107 2019/22 i KA107 2020/23

Internacional

Us informem que ja està publicada oficialment les convocatòries de mobilitat d’estudis Erasmus+ a Països Associats 2019/22 i Erasmus+ a Països Associats 2020/23.

Després del retard per motiu de la situació causada pel covid i per haver adaptat el MOBOUT a l’especificitat d’aquest programa, finalment avui hem publicat la resolució al Taulell de la Seu Electrònica de la UdG, i es pot trobar tota la informació a la nostra pàgina web.

Convocatòria Erasmus+ a Països Associats 2019/22

En aquesta convocatòria, els estudiants ja poden realitzar les seves sol·licituds al MOBOUT fins l’1 de febrer de 2022. Les mobilitats es poden realitzar fins el 31 de juliol de 2022.

Convocatòria Erasmus+ a Països Associats 2020/23

En aquesta convocatòria, els estudiants ja poden realitzar les seves sol·licituds al MOBOUT fins l’1 de febrer de 2023. Les mobilitats es poden realitzar fins el 31 de juliol de 2023.