Internacional > Convocatòria per participar al programa de pràctiques Erasmus+ for Traineeships 2021-22

Internacional

Us informem que ja està publicada a la Seu Electrònica de la UdG la RESOLUCIÓ DEL RECTOR PER LA QUAL S’ACORDA LA CONVOCATÒRIA PER A LA PARTICIPACIÓ AL PROGRAMA DE MOBILITAT PER PRÀCTIQUES ERASMUS+ FOR TRAINEESHIPS 2021-22 (SMP), EN EL MARC DEL PROGRAMA ERASMUS+ DE LA COMISSIÓ EUROPEA, signada avui 25/06/2021.

Aquesta nova convocatòria permet fer pràctiques entre l’1/09/2021 i el 30/09/2022.

Ja es poden fer les sol·licituds a la plataforma MOBOUT des d’avui i fins el 1/02/2022.

Es pot trobar la resta d’informació a https://www.udg.edu/ca/internacional/Vols-marxar/Estudiants/Erasmus-for-Traineeships-2021-2022 i per qualsevol dubte es pot contactar amb nosaltres a placements.ore@udg.edu.

NOVETAT CONVOCATÒRIES 2021/22: a partir del curs 2021/22, tothom que realitzi una mobilitat Erasmus+ (estudis o Traineeships) haurà de signar obligatòriament abans de marxar el document “Convenio de Subvención” a través del Portasignatures de la UdG, per tant caldrà disposar un certificat digital vàlid que els permeti signar documents electrònicament.