Instituts > Inauguració del curs 2022-2023 del Màster en Biotecnologia Alimentària

Institut de Tecnologia Agroalimentària

Inauguració del curs 2022-2023 del Màster en Biotecnologia Alimentària

Acte d’inauguració del curs 2022-2023 del Màster en Biotecnologia Alimentària i de lliurament de diplomes als estudiants de les 16ena promoció

La Dra. Concepció Moragrega, Coordinadora del Màster, va conduir l’acte que es va celebrar el 14 d’octubre a la Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior (EPS), organitzat per l’Institut de Tecnologia Agroalimentària i en col·laboració amb l’EPS. El Dr. Robert Martí, delegat del Rector per als Màsters internacionals, en nom del Rector de UdG, va donar la benvinguda als estudiants, professors i investigadors que van assistir a l’acte. La Dra. M. Àngels Pèlach, Directora de l’EPS, va adreçar unes paraules a tots els presents i la Dra. Dolors Parés, va presentar la conferenciant.

La Dra. Elena Molina Hernández, investigadora Científica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) a l'Institut de Recerca en Ciències de l'Alimentació (CIAL), va pronunciar la conferència titulada “Proteïnes al·lergèniques i com deixar de ser-ho”. Elena Molina, va parlar del paper de les proteïnes com al·lergògens alimentaris, de l’efecte de la matriu alimentaria, l’ambient i el processat dels aliments en l’augment i incidència de compostos al·lergògens i com desenvolupar mètodes per tractar i prevenir l’efecte en la salut pública.

A continuació, la Sra. Roser Iborra i la Sra. Emma Pons van dir unes paraules en representació dels estudiants de la darrera promoció i la Coordinadora del Màster, va lliurar els diplomes. Finalment, el Dr. Robert Martí va cloure l’acte.