Instituts > Som un grup d'alt rendiment segons el rànquing CYD

Institut d’Ecologia Aquàtica

Som un grup d'alt rendiment segons el rànquing CYD

El Rànquing CYD és una eina única i innovadora per dissenyar rànquings de manera personalitzada del rendiment del sistema universitari espanyol a través d'un conjunt d'indicadors transparents i fiables. Aquests són els resultats del 2021 en els camps de Ciències Ambientals, i estem contents de dir que estem en una posició molt bona. Comprova els nostres resultats en aquest PDF

Es tracta d'una eina en línia que compara universitats espanyoles mitjançant una guia multidimensional que evita dificultats d'interpretació.

Mitjançant el càlcul d'indicadors per institució i per àmbit de coneixement, el Rànquing CYD permet comparar la situació de les universitats segons les dimensions. En no construir indicadors sintètics ni ordenar els resultats de manera ordinaria, no enumerem les universitats sinó que les presentem en grups de rendiment.

Aquests són els resultats del 2021 en els camps de Ciències de la Terra i Geologia, i estem satisfets per poder dir que estem en una posició molt bona.

Comprova els nostres resultats en aquest PDF