Institut de Ciències de l'Educació > Vídeo commemoratiu de l'Any Pallach

Institut de ciències de l'educació

Vídeo commemoratiu de l'Any Pallach

Des de l’ICE Josep Pallach de la Universitat de Girona s'ha preparat un vídeo commemoratiu de l'Any Pallach que porta per títol "ICE Josep Pallach: orígens i reptes". Aquesta iniciativa ens ha permès descubrir la petjada indirecta que Josep Pallach ha deixat en les persones vinculades amb el nostre ICE.

El passat 13 de maig es va celebrar l'acte "La UDG a l'entorn de l'Any Pallach" a la Facultat d'Educació i Psicologia. Aquest acte va ser presidit pel Rector de la Universitat de Girona i va comptar amb l'assistència de la Fundació Pallach i de representants de les següents institucions de la UdG: Rectorat, Facultat d'Educació i Psicologia, Càtedra de Renovació Pedagògica, Càtedra de Responsabilitat Social Universitària, Instiut de Recerca Educativa i nosaltres, l'Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach. També va assistir Antònia Pallach, filla de Josep Pallach.

En aquest acte des de l'Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach també es va presentar aquest vídeo commemoratiu.

Aquí podeu veure el vídeo "ICE Josep Pallach: orígens i reptes".