Grups de recerca > Targetslab aconsegueix més finançament públic per a la recerca contra el càncer

Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

Targetslab aconsegueix més finançament públic per a la recerca contra el càncer

Targetslab aconsegueix un ajut de 650.263,00 €, per a dur a terme un projecte de desenvolupament d’una nova tecnologia basada en sistemes d’impressió 3D. La nova tecnologia que es desenvoluparà haurà de permetre enriquir i estudiar la població de cèl·lules BCSCs i servirà com a plataforma de cribratge farmacològic, amb l’objectiu d’avançar amb la recerca  contra el càncer i poder passar a una teràpia personalitzada per als pacients afectats.

El projecte de nom: Novel drug-testing pre-clinical platform based on 3D bioprinting culture plates es desenvoluparà durant 3 anys en col·laboració amb la fundació privada CIM-UPC i l’empresa BCN 3D.

La convocatòria que s’ha guanyat s’adscriu a projectes de R+D en línies estratègiques, en col·laboració público-privada, del programa estatal de R+D orientat als reptes de la societat, en el marc del pla estatal d’investigació científica i tècnica d’innovació 2017-2020.

Girona, 19 d'octubre de 2021.