Grups de recerca > 18th International Conference on Total Reflection X-Ray Fluorescence Analysis and Related Methods

Grup de Recerca Química Analítica i Ambiental

Èxit del congrés “18th International Conference on Total Reflection X-Ray Fluorescence Analysis and Related Methods (TXRF-2019)” que es va celebrar al Centre Cultural de la Mercè (Girona) del 25 al 28 de Juny.

El congrés “18th International Conference on Total Reflection X-Ray Fluorescence Analysis and Related Methods (TXRF-2019)” es va celebrar al Centre Cultural de la Mercè (Girona) del 25 al 28 de Juny. El comitè organitzador estava format per dos membres del grup de recerca de Química Analítica i Ambiental del Departament de Química de la UdG (Prof. Manuela Hidalgo i Dra. Eva Marguí) i un investigador del IDAEA-CSIC (Dr. Ignasi Queralt). Al congrés hi van assistir uns 80 investigadors de 21 països diferents i es van presentar un total de 40 comunicacions orals i 47 comunicacions en format pòster.