Grups de recerca > Reunió de coordinadors de la COST ACTION CA18130 a la UdG

Grup de Recerca Química Analítica i Ambiental

Reunió de coordinadors de la COST ACTION CA18130 a la UdG

Celebració a la UdG de la reunió de coordinadors del grup de treball WG3, liderat per la Dra. Eva Marguí, en el marc de la COST ACTION CA18130

El passat 12 de Juliol va tenir lloc al Parc Científic i Tecnològic de la UdG una reunió del grup de treball (WG3) en el marc de la COST ACTION CA18130 (https://enforcetxrf.eu/). Els principals objectius d’aquesta acció són coordinar les activitats realitzades a nivell nacional i internacional per establir la fluorescència de raigs per reflexió total (TXRF) com a tècnica de referència per a l’anàlisi multielemental. Actualment, en formen part més de 109 investigadors de 29 països. La Dra. Eva Marguí, membre del grup de recerca de Química Analítica i Ambiental, forma part del comitè de gestió de l’acció i és la líder del WG3.