Grups de recerca > Fundació “La Caixa”- Beques de Doctorat INPhINIT (Retaining)

Grup de Recerca Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme

Fundació “La Caixa”- Beques de Doctorat INPhINIT (Retaining)

Està obert el termini per sol·licitar la beca joves investigadors, de totes les nacionalitats, per dur a terme estudis de doctorat en qualsevol disciplina a Espanya o Portugal.

REQUISITS

• Els candidats han d’estar en els primers quatre anys de la seva carrera investigadora i no haver obtingut un títol de doctorat amb anterioritat o estar en condicions de sol·licitar-lo.
    • En el moment de la contractació, els candidats han d’haver finalitzat els estudis que permeten matricular-se a un programa oficial de doctorat a Espanya/Portugal.
    • Els candidats han d’haver residit o haver dut a terme la seva activitat principal (feina, estudis, etc.) a Espanya/Portugal durant més de dotze mesos en els tres anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria. A més, els candidats que obtinguin una beca hauran de cursar el doctorat en una universitat diferent de la universitat on van cursar el grau.
    • Nivell d'anglès: Els candidats han de tenir un nivell demostrable d’anglès (B2 o superior).
    • En cap cas els candidats podran estar matriculats prèviament en el mateix estudi de doctorat pel que sol·licitin la beca.

DURADA DE LA BECA

Tres anys, tot i així la beca es concedeix per 1 any amb possibilitat de dos renovacions, sempre i quan els informes de seguiment anuals siguin favorables. Amb la lectura de la tesi l’ajut finalitzarà en el mateix dia de la defensa.

QUANTIA DE LA BECA

• Retribució mensual
    • Ajut addicional de 3.564€ per a despeses d’investigació (conferències, cursos, estades d’investigació, material fungible ...)
    • En cas de dipositar la tesi durant els 6 mesos següents d’haver finalitzat el tercer any de l’ajut es concedirà un premi de 7.500€ .
    • A part de l’ajuda econòmica, també inclou un programa de formació en competències transversals.

TERMINI PER SOL·LICITAR LA BECA

16 de febrer de 2022 a les 14:00h (hora peninsular)

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD

La sol·licitud es presentarà íntegrament en anglès a través de la plataforma en línia disponible a la pàgina web de la Fundació “La Caixa”.

Per a més informació consultar la web de la Fundació "La Caixa" i la convocatòria

Per a qualsevol suggeriment o consulta us podeu adreçar a beques@fundaciolacaixa.org