Grups de recerca > Manifest per uns casals d’estiu amb mirada 360

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

El 17 de febrer de 2023, al Centre Cultural La Mercè de Girona, es va presentar la guia "Els casals d'estiu: Una oportunitat 360". Aquesta jornada de treball, organitzada des de la Xarxa territorial Educació 360 de les comarques gironines i l'equip de recerca Liberi de l'UdG, va comptar amb la participació de tècniques i tècnics i altres professionals de joventut d'arreu de les comarques gironines. Durant aquesta jornada els participants van elaborar i aprovar el següent manifest per promoure casals d'estiu municipals amb mirada 360. Totes les persones i institucions que vulguin poden adherir-s'hi i fer-ne la difusió que considerin.

El manifest recull 10 compromisos clau que els ajuntaments han d’adquirir si volen que els casals d’estiu es converteixin en una política educativa de primer ordre. Aquest manifest es fa públic en un moment clau per reivindicar aquesta proposta per la proximitat a les eleccions municipals. És important que les diferents candidatures prenguin consciència de la importància dels casals d’estiu i es comprometin a tirar endavant aquests 10 punts.

Manifest per promoure casals d'estiu municipals