Grups de recerca > Carme Montserrat participa al seminari Proteger a la infancia y adolescencia desde la Ley Rhodes

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Carme Montserrat, membre del Liberi, participa al Seminari Interuniversitari: Proteger a la infancia y adolescencia desde la Ley Rhodes. El seminari va ser organitzat per la RED DE UNIVERSIDADES POR LA INFANCIA Y ADOLESCENCIA, de la qual forma part la Universitat de Girona.

La professora va participar a la taula 1, entorn infància i adolescència víctimes de violència de gènere.

El seminari va tenir lloc al Campus Universitari d’Alcoi (UPV) els dies 15 i 16 de febrer de 2022.

L’enregistrament del seminari es pot visualitzar a YouTube, concretament la intervenció de Carme Montserrat s’inicia al minut 95 de la gravació.

El programa del seminari es pot consultar a través d’aquest enllaç: https://www.ruia.es/seminario-universitario-proteger-a-la-infancia-y-adolescencia-desde-la-ley-rhodes/