Grups de recerca > Posició pre-doctoral per dur a terme una Tesi Doctoral
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Grup de recerca de Bioquímica del càncer

Posició pre-doctoral per dur a terme una Tesi Doctoral

S’ofereix posició pre-doctoral per dur a terme una Tesi Doctoral associada al projecte “Glicosilación alterada en cáncer de páncreas: Base para el desarrollo de nuevos biomarcadores y dianas terapéuticas”, ref. PID2020-115686RB-I00 del Ministerio de Ciencia e Innovación.

El candidat/a sol·licitaria beca/contracte a convocatòries de formació pre-doctoral de la Generalitat de Catalunya, Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, i UdG. Es requereix nota mitjana de grau i màster per sobre de 7,75.

Interessats contactar amb Rosa Peracaula. E-mail: rosa.peracaula@udg.edu. Tel. 972-418370