Grupos de investigación > LIBERI > Proyectos de investigación > El bienestar subjetivo de los niños y adolescentes en bienvenida residencial y familiar a Cataluña
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
UdG 30 años

Liberi. Grup de recerca en infància, joventut i comunitat

El benestar subjectiu dels infants i adolescents en acolliment residencial i familiar a Catalunya

Projecte de recerca

Recerca

Aquesta recerca s’inicia en el marc de la tesi doctoral de Joan Llosada-Gistau, amb la collaboració de la Direcció General d’Atenció a la Infància i Adolescència (DGAIA) de la Generalitat de Catalunya, amb els següents objectius:

• Avaluar el benestar subjectiu dels adolescents d’entre 12 i 14 anys tutelats per la DGAIA.
  • Esbrinar les principals variables que influeixen en el benestar subjectiu dels adolescents tutelats a Catalunya.
  • Comparar el benestar subjectiu dels adolescents tutelats amb els de la població general utilitzant els mateixos instruments que el projecte internacional del Children’s Worlds.

IP: Joan Llosada-Gistau
Direcció de la tesi: Carme Montserrat i Ferran Casas
Durada: 2013-2017

Enllaços d’interès

El Benestar subjectiu dels adolescents tutelats a Catalunya
Informe
El bienestar subjetivo de los adolescentes tutelados en Cataluña
Informe
Com influeix en el benestar dels infants i adolescents tutelats la relació que tenen amb els seus adults de referència? La perspectiva dels que estan acollits en centres i famílies

Transferència de resultats

Difusió de resultats pels infants i adolescents

Llibre - Els infants i adolescents que esteu acollits en una família o que viviu en un centre, sou feliços?

Títol
Els infants i adolescents que esteu acollits en una família o que viviu en un centre, SOU FELIÇOS?
PDF

Libro - ¿Los niños y adolescentes que estáis acogidos en una familia o que vivís en un centro, SOIS FELICES?

PDF

Book - Children and teenagers living with foster families or at a children's home: ARE YOU HAPPY?

Títol
Children and teenagers living with foster families or at a children’s home: ARE YOU HAPPY?

Publicacions

Tesi doctoral

• Títol: Benestar Subjectiu dels adolescents tutelats en acolliments residencial i familiar a Catalunya
  • Doctorand: Joan Llosada Gistau
  • Direcció: Dra. Carme Montserrat i Dr. Ferran Casas
  • Data de lectura: 19/07/2017
  • Disponible aquí

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.