Grupos de investigación > LIBERI > Líneas, proyectos y publicaciones > Evaluación de políticas de infancia y juventud
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Avaluació de polítiques d’infància i joventut

Línia de recerca

Recerques en curs

Recerques finalitzades

• Avaluació dels programes d’acompanyament educatiu fora de l’horari lectiu Èxit, Tàngram i Speak up (2022-2023). Impulsat des del Consorci d’Educació de Barcelona amb la col·laboració de la Fundació Pere Tarrés.
    [més info]
  • SIAPJove. Creació d’un sistema d’indicadors per a l’avaluació de les polítiques municipals de joventut
  • Avaluació de les polítiques culturals a Calella
    [més info]
  • Els tècnics en la política de joventut de les administracions públiques catalanes
    [més info]
  • Anàlisi de les actuacions i projectes en matèria de joventut desenvolupades a nivell municipal i comarcal en les comarques gironines per part dels tècnics en política juvenil. Elaboració d’una proposta formativa específica per aquests perfils
    [més info]

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.