Facultat de turisme > Pere Casas Sánchez, Director Negoci Turístic-Hoteler de Banc Sabadell, imparteix una sessió a la UdG

Facultat de Turisme

La sessió, a càrrec del senyor Pere Casas Sánchez, ha tractat sobre els instruments financers aplicats al sector turístic.

El dimecres 10 de maig, en el marc del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”, organitzat per la Facultat de Turisme, el senyor Pere Casas Sánchez, Director de Negoci Turístic-Hoteler a Banc Sabadell https://www.bancsabadell.com/, ha impartit una conferència en modalitat presencial a l’estudiantat de l’assignatura Dimensió Econòmica del Mercat turístic, de 1r curs del Grau en Turisme.

La conferència, titulada “Instruments financers per al sector turístic.", ha permès contextualitzar la indústria turística, posar en valor la importància de persones que es dediquen a aquest sector i explicar els principals instruments financers necessaris en empreses turístiques i hoteleres, que es caracteritzen per ser molt intensives en capital.

En el marc de la sessió, el ponent ha concretat dades rellevants sobre l’impacte del turisme en el territori. De fet, és un sector que té una importància en el PIB de l’Estat del 12 % aproximadament, xifra que es pot elevar fins al 30 % en el cas de la Costa Brava.

A continuació, el ponent ha exposat les principals tendències turístiques, els riscos en aquesta indústria a curt i llarg termini i els principals reptes per afrontar-los amb èxit. Seguidament, ha exposat els diferents enfocaments relacionats amb la sostenibilitat i l’estratègia turística i ha presentat els principals elements que intervenen en un finançament, exemplificat en un cas del sector turístic

A grans trets, la conferència ha permès que les persones assistents puguin entendre els diversos elements que configuren els finançaments en el sector hoteler i la rellevància de renovar les instal·lacions turístiques i oferir un tracte professional per assegurar que l’experiència de tota persona visitant és positiva, memorable i satisfactòria.

Aquesta conferència pretén acostar un cas destacat relacionat amb la comunicació digital a l'estudiantat de la Facultat de Turisme i, al mateix temps, oferir sessions innovadores i de qualitat per a les persones assistents.

Aquesta és una de les diverses activitats emmarcades dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, que cada any reuneix a més de 30 ponents d’àmbit nacional i internacional en diverses conferències. www.udg.edu/entresubjectes

Entre Subjectes & Atributs” és una iniciativa, organitzada per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, que pretén mostrar a l’estudiantat casos reals, rellevants i amb impacte relacionats amb els àmbits de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual.

Més detalls d’aquesta activitat:

Gravacions de les sessions “Entre Subjectes 22-23”

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:
www.udg.edu/entresubjectes

Organitzador: