Facultat de turisme > Maria G Duran, creadora de contingut, imparteix una sessió a l’estudiantat de Grau Publicitat i RP

Facultat de Turisme

La sessió, impartida totalment en anglès, titulada "Create, organize and design content to engage an online community" es va celebrar el passat 28 de novembre en el marc de l’assignatura Social Media i RRPP 2.0.

La sessió ha servit per explicar les fases en la creació de contingut digital i les tècniques desenvolupades per tal de crear contingut adaptat a les diverses xarxes socials. Al mateix temps, la ponent ha explicat la rellevància de la planificació del contingut i el programari utilitzat en la creació i edició de les peces audiovisuals.

La finalitat d’aquesta conferència és que les persones assistents puguin comprendre, a través de la presentació d’un cas d’èxit, la rellevància per a les empreses i institucions de crear contingut dirigit a cada segment de mercat, coherent amb els interessos i motivacions de les persones seguidores i de forma sostinguda en el temps.

Cal comentar que Maria G Duran és una creadora de contingut destacada en l’àmbit digital. Actualment compta amb més de 474.000 seguidors a Instagram i 905.000 a TikTok. Després d'anys dedicant-se a l'ensenyament d'anglès i a la traducció, Maria G. Duran va decidir fer el pas a la creació de contingut a les xarxes socials. En poc temps, s'ha convertit en una creadora de contingut destacada i ha fet un gir a l'aprenentatge de l'anglès amb els seus "truquitos" i els seus cursos en línia.

Amb una comunitat de més de 1,3 milions de persones, en aquesta sessió Maria G. Duran ens ha explicat alguns dels seus tips per crear contingut i organitzar les xarxes socials de manera òptima. (https://www.mariaspeaksenglish.com/)

Aquesta és una de les sessions celebrades dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, programat per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

El curs acadèmic 2022-23 ja és la sisena edició d’aquest cicle. Cada edició s'organitzen més de 30 conferències amb ponents, tant procedents de l’àmbit nacional com internacional, amb l’objectiu que l’estudiantat pugui conèixer casos rellevants vinculats amb les àrees de coneixement del turisme, la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiqueswww.udg.edu/entresubjectes

A més, algunes de les conferències queden enregistrades i es poden consultar públicament en el repositori de la UdG.

Hi ha activitats que són completament obertes al públic en general i n’hi ha que són exclusives per a estudiantat de cada assignatura o a la Facultat de Turisme.

Els detalls sobre accés a cada esdeveniment i modalitat de l’acte consten a la descripció de cada conferència.

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 21-22”:

Vídeos del cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs 22-23”:

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs” 22-23:

www.udg.edu/entresubjectes

Més detalls d’aquesta activitat:

Organitzador:

Dr. Jordi Serra Simón