Facultat de turisme > La Facultat de Turisme estrena un Showroom

Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme estrena un Showroom

Es tracta d’un apartat al web que mostra els treballs més creatius de l’estudiantat

Amb l’objectiu de donar a conèixer la creativitat audiovisual i gràfica de l’estudiantat de la Facultat de Turisme, aquest mes de novembre s’ha posat en funcionament el ShowRoom. Aquest web, associat al web de la Facultat (https://www.udg.edu/ca/ft) permet veure i descarregar, amb el permís dels autors, els treballs  audiovisuals que s’hi exposen.

La producció de l’estudiantat tant de màster com de grau s’anirà ampliant, un cop l’any, amb els millors treballs de les diferents assignatures. Al Showroom s’hi pengen els treballs en format de fotografia i/o mini vídeo (d’un minut de durada màxim) que s’organitzen en 4 apartats: Idees, Projectes, Creativitat i Making Of