Facultat de turisme > Quim Lladó guanya la Mosca Grossa del Col·legi de periodistes de Girona

Facultat de Turisme

Quim Lladó guanya la Mosca Grossa del Col·legi de periodistes de Girona

El professor de Protocol del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, responsable de premsa i protocol de la Generalitat a Girona, Quim Lladó guanya el guardó per la seva excel·lent atenció a la premsa

Quim Lladó va ser reconegut pels periodistes de Girona com un gran facilitador de la seva feina. El jurat també va destacar que Lladó sempre és amable i practica el bon humor. Per aquests motius va guanyar la Mosca Grossa que anualment atorga el Col·legi de Periodistes de la Demarcació de Girona, premiant les persones que faciliten la feina de la premsa en l’exercici de la seva professió. Lladó va rebre el 53,15% dels vots dels periodistes col·legiats.

Per la seva banda, la també professora del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la nostra Facultat, Aida Fuentes, va quedar finalista  d’aquest guardó en l’edició d’enguany. El jurat va reconèixer la seva diligència i dedicació com a Cap de premsa del Consell Comarcal del Baix Empordà, de l'Ajuntament de Vidreres, del de Caldes de Malavella, així com responsable de xarxes de l’Ajuntament de Salt. La Mosca Borda, que es dona a la institució o persona que pitjor tracta els periodistes va recaure en RENFE-Adif.

El Col·legi també va guardonar i reconèixer Marc Gasol amb la Mosca de Sant Narcís.

L’acte es va celebrar divendres 14 de novembre a l’auditori Josep Irla de la Generalitat i va comptar amb l’assistència de nombroses personalitats, entre d’altres del Rector de la UdG, Quim Salvi.