Facultat de turisme > Èxit de participació en les jornades de portes obertes de la Facultat de Turisme i Comunicació

Facultat de Turisme

Més de 160 estudiants de batxillerat de les comarques gironines s’interessen pels graus de la nostra Facultat

Les Jornades de Portes Obertes (JPO) de la Facultat de Turisme van començar a les 10h del matí amb l’assistència de més d’una trentena d’estudiants que volien conèixer com funciona el Grau en Turisme de la Universitat de Girona i 130 alumnes que buscaven informació sobre el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. El Degà de la Facultat, Dr. Joaquim Majó i el Coordinador de Publicitat i Relacions Públiques, Dr. Manel Alcalà van explicar els dos plans d’estudis. El caràcter professionalitzador de les dues carreres, així com la concepció d’uns estudis abocats a la pràctica, en el cas de Publicitat i Relacions Públiques i amb un caire molt internacional, en el cas del Grau de Turisme van ser el motor d’ambdues  xerrades que es van guarnir de vídeos realitzats pels propis estudiants de Publicitat i Relacions Públiques a través de La Productora. En sengles xerrades, dutes a terme a la Sala de Graus i a l’Aula Magna de la nostra universitat, a banda dels plans d’estudis i de les activitats que promouen els dos estudis,  també es va donar informació sobre el cost dels  Graus o les notes de tall d’accés. Després de les xerrades, els estudiants visitants, dividits en grups mitjans i acompanyats d’un equip de becaris (estudiants actuals de les carreres), van poder recórrer les instal·lacions de la Facultat i formular preguntes als becaris sobre la vida universitària.

Enguany s’han pogut tornar a celebrar les JPO de forma presencial, ja que el curs passat, per culpa de les restriccions de la pandèmia,  es van haver de substituir xerrades i visites per explicacions virtuals.