Facultat de turisme > “Turisme i Economia” per la Taula Gironina de Turisme

Facultat de Turisme

“Turisme i Economia” per la Taula Gironina de Turisme

La jornada es va celebrar el passat dijous 5 de novembre en un acte semipresencial a Platja d’Aro.

La Taula Gironina de Turisme va organitzar el passat dijous 5 de novembre el debat “Turisme i Economia” a Platja d’Aro, en un acte semipresencial on els assistents el podien seguir en streaming pel canal de Youtube de la TGT.

La Facultat de Turisme hi va participar en la coorganització de l’acte i amb els estudiants de La Productora que realitzen els vídeos promocionals i de resum de la jornada, així com les fotografies de l’acte.

Podeu consultar el clipping de premsa:

Diari de Girona

Punt Avui

La Vanguardia

La Taula Gironina de Turisme va iniciar el 30 de gener de 2020 a Girona el Debat 2020, un cicle de jornades de debat sobre el turisme a les comarques gironines per conèixer la situació del sector i les perspectives de futur. A causa de la crisis de la Covid-19, aquestes jornades es van suspendre i es van organitzar webinars per poder donar respostes al sector en un dels moments més difícils. Gràcies a la millora de la situació i a les mesures de prevenció, el passat dijous 5 de novembre es va poder celebrar la jornada “Turisme i Economia” a Platja d’Aro, en un acte semipresencial.

Visualitza la jornada completa