Facultat de turisme > Vols seguir estudiant? - Informa’t de tots el màsters

Facultat de Turisme

Vols seguir estudiant? - Informa’t de tots el màsters

Has acabat un grau universitari i vols seguir amb la teva formació? Descobreix els màsters que ofereix la Facultat per a estudiants titulats.

La Facultat de Turisme té una oferta de tres màsters que abarca diferents especialitzacions.

• Màster en Turisme Cultural (MTC)

És l’únic màster oficial en turisme cultural de l’Estat Espanyol que treballa amb la docència creativa i amb la gestió del producte cultural i turístic. Coneix tot el que t'ofereix el màster en poques paraules.

El màster ofereix dos itineraris:

1. Itinerari de Patrimoni Cultural

Gestió i planificació d’entitats culturals i de productes turístics.

2. Itinerari de Gastronomia

Turisme gastronòmic, patrimoni i cultura culinaria.

S’imparteix 100% en castellà i té una durada d’1 any de curs acadèmic. També, tens la possibilitat de fer el Mòdul UNESCO-UNITWIN “Tourism Management of World Heritage Sites” (optatiu).

Un cop finalitzat el màster, tindràs accés directe al Programa de Doctorat Interuniversitari en Turisme.

Contacte

• Màster en Direcció i Planificació del Turisme (MDPT)

El màster té l’objectiu de dotar els estudiants de coneixements avançats en turisme que els permetin treballar com a personal qualificat en l’assessorament professional, la innovació empresarial i l’estudi acadèmic en l’àmbit del turisme. A partir dels coneixements avançats en gestió estratègica, innovació, màrqueting, planificació del territori, economia i finances i legislació són primordials per prendre decisions de manera efectiva i competent.

El màster ofereix dos itineraris:

1. Itinerari de Product Development

S’imparteix 100% en anglès

2. Itinerari de Gestió de Destinacions Turístiques

S’imparteix 100% en castellà

3. Itinerari Direcció Hotelera (NOU!)

S'imparteix 100% en castellà

Contacte

• Erasmus Mundus European Master in Tourism Management (EMTM)

El principal objectiu de l’EMTM és preparar futurs professionals que assumeixin la responsabilitat en les institucions turístiques a la presa de decisions eficaces i sostenibles. EMTM proporciona als estudiants un coneixement integrat de la dinàmica del desenvolupament turístic, la gestió sostenible, el paper de la diversitat cultural, la innovació i la governança en el turisme i proporciona formació als futurs investigadors en el camp de la gestió turística.

L’EMTM és un programa europeu integrat conjuntament per a tres universitats, el qual fa que la mobilitat entre elles sigui obligatori.

• Primer semestre: University of Southern Denmark (Dinamarca)
  • Segon semestre: University of Ljubljana (Eslovènia)
  • Tercer semestre: Facultat de Turisme de la Universitat de Girona (Girona)
  • Quart semestre: a una de les tres universitats + Associated Partners (13)

El programa té una durada de 2 anys i s’imparteix el 100% en anglès.

Si vols saber-ne més, visita la web del màster i visualitza el vídeos de les sortides: