Facultat de Medicina > VIII Jornades d'estudiants de Medicina de la Universitat de Girona

Facultat de Medicina

VIII Jornades d'estudiants de Medicina de la Universitat de Girona

Del 29 al 30 d'abril, de les 9 a les 21 hores, activitats i xerrades a la Facultat de Medicina

Com cada any, l'AEMUdG organitza les Jornades d'Estudiants de Medicina de la Universitat de Girona, enguany les vuitenes, i les primeres presencials des d'abans de la covid. Durant aquestes jornades, que es duran a terme el divendres 29 d'abril i dissabte 30 d'abril, comptaran amb la presència de diversos ponents que tractaran temes poc coberts pel grau com la problemàtica de la sobreprescripció, la medicina alternativa, la residència a l'estranger, l'eutanàsia i moltes altres més. L'assistència a aquestes Jornades està valorada pels estudiants de medicina amb 0'5 crèdits de reconeixement acadèmic. L'activitat es desenvoluparà a la sala d'actes, la sala de disecció, el laboratori de fisiologia i l'aula 33 de la Facultat de Medicina.

Us hi esperem!

jemudg@gmail.com