Facultat de Medicina > Jornada de Portes Obertes per a futurs estudiants el proper 11/02/2022

Facultat de Medicina

Jornada de Portes Obertes per a futurs estudiants el proper 11/02/2022

La Facultat de Medicina obre les seves portes als centres de secundària dins el programa de JPO UdG

El proper divendres 11 de febrer de 2022 la Universitat de Girona celebrarà la seva Jornada de Portes Obertes per a estudiants de batxillerat i cicle formatiu de grau superior i els seus professors. La Facultat de Medicina els oferirà la possibilitat de conèixer els espais i oferir-los tota la informació sobre aquest estudi de primera mà gràcies a la participació en aquesta diada dels professors i estudiants de medicina.

Més informació i inscripcions a la web de la JPOUdG