Facultat de Medicina > El Dr. José Manuel Fernández-Real entre el top dels científics amb major impacte a escala mundial

Facultat de Medicina

La Universitat de Stanford acaba de publicar l’última edició del Ranking of the World Scientists: World’s Top 2%, la classificació dels investigadors amb més impacte científic a nivell mundial1. Dos científics de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (IDIBGI), el Dr. Javier A. Menéndez – cap del grup “Metabolisme i Càncer” del programa contra la resistència terapèutica del càncer (ProCURE) a l’Institut Català d’Oncologia (ICO)/IDIBGI- i el Dr. José Manuel Fernández-Real –cap del grup de “Nutrició, Eumetabolisme i Salut” del CIBEROBN a l’IDIBGI i catedràtic de Medicina a la Universitat de Girona (UdG)- encapçalen la llista de investigadors biomèdics gironins que han aconseguit situar-se entre el top 2% de científics amb major impacte a escala mundial al llarg de la seva carrera. En el global de totes les disciplines científiques, el Dr. Menéndez i el Dr. Fernández-Real ocupen la segona i tercera posició, respectivament, entre els 37 investigadors gironins que formen part d’aquest rànquing.

Podeu accedir a la notícia complerta que ha publicat l'IDIBGI