Facultat de Medicina > Presentació de la Fundació Girona Est

Facultat de Medicina

Presentació de la Fundació Girona Est

El passat 6 d'octubre va tenir lloc a l'Auditori de Girona la presentació de la Fundació Girona Est amb la presència del Degà, Dr. Joan San, en representació de la Facultat de Medicina

La Fundació Girona Est en la que hi participa el degà de la Facultat de Medicina de la UdG, Dr. Joan San, treballa en coordinació amb les entitats i fundacions dels barris a través del Programa de Desenvolupament Comunitari (PIA) amb totes les organitzacions que operen al barri, així com amb les administracions. La premissa de les iniciatives que es duen a terme és respectar les ja existents, així com l’escolta de les necessitats per part de personalitats dins la política, la comunitat educativa i serveis socials, professionals de diversos àmbits que treballen o han treballat a la zona o l’opinió dels veïns en general. Volem obrir la ciutat de Girona als Barris de l’Est i a la inversa, per evitar que un visqui d’esquenes a l’altre.

El Projecte de la Fundació Girona Est treballa a llarg termini. Durant els propers 30 anys s’aplicaran i consolidaran els projectes de suport al barri. L’anàlisi constant dels  resultats i l’efecte que aquests tinguin es considera clau per a l’èxit de la fundació. Des de la Fundació Girona Est estem convençuts que més que un projecte local de ciutat estem davant un projecte de país que mitjançant la solidaritat vol canviar les coses i ser un model d’èxit cap a la cohesió i el progrés social.