Facultat d'Infermeria > EXPOSICIÓ DONEM GIRONA

Facultat d'Infermeria

EXPOSICIÓ DONEM GIRONA

Del 23 de novembre al 22 de desembre de 2022 al vestíbul d’entrada de l’edifici de la Facultat d’Infermeria i de la Facultat de Medicina.

El dimecres dia 23 de novembre de 2022, a les 12 del migdia, a l’aula 40 del Campus Centre de la UdG, seu de la Facultat d’Infermeria i de la Facultat de Medicina tindrà lloc una taula rodona com a acte inaugural de la mostra fotogràfica  #vidaregalada.

Intervindran la Dra. Núria Masnou, coordinadora de Donació i Trasplantament de l’Hospital Universitari de Girona Dr. Josep Trueta, Marta Gubau, trasplantada de cor i autora del llibre Tenim un cor per a tu i Laura Geli, trasplantada de fetge i autora del llibre Reinici.  Moderarà la taula  Josep M. Fonalleras.

En acabar l’acte hi haurà la inauguració de l’exposició, situada al vestíbul d’entrada de l’edifici.