Facultat d'Educació i Psicologia > Certificat acadèmic personal

Certificat acadèmic personal

Què és el certificat acadèmic personal i com sol·licitar-lo

Què és el certificat acadèmic personal:

És un document oficial que acredita les dades relatives a un ensenyament que l’estudiant està cursant o ha cursat.

Quina informació conté:

• Dades d’accés a la universitat.
  • Informació sobre les assignatures cursades i superades: nom, tipus, crèdits i qualificació de cadascuna.
  • Informació complementària: assignatures cursades en el marc de programes de mobilitat i reconeixements o convalidacions que se n’ha fet.
  • Nota mitjana ponderada.
  • Dades del títol, si s’ha demanat.

Preu: La taxa que estableix el decret de preus públics de la Generalitat de Catalunya per a cada curs acadèmic. Curs 2022/2023: 27,27 €

Com sol·licitar-lo:

Pots demanar el certificat acadèmic personal des del teu expedient. Si no disposes de codi i contrasenya per accedir-hi has d’enviar un correu electrònic a l’adreça secacademica.fep@udg.edu adjuntant la fotocòpia del teu DNI i rebràs un correu amb les indicacions per activar el teu compte d’usuari.

Per accedir al teu expedient i obtenir el certificat has de seguir els següents passos:

Anar al Web de la UdG> clicar sobre La meva UdG per identificar-te (posar codi i contrasenya)>Accedir Meva UdG> Personal>Expedient >Tràmits>Sol·licitud certificat acadèmic personal (seguir els passos que t’indica l’aplicació, fer el pagament amb targeta de 27,27€) i per acabar el tràmit, a la pestanya “Finalitzats”, es genera un document en format pdf que és el certificat acadèmic personal. El document disposa de signatura electrònica. Te’l pots descarregar al teu ordinador i imprimir les vegades que et siguin necessàries. El certificat s’emet en català, castellà i anglès.