Facultat d'Educació i Psicologia > Sortida amb els estudiants del Grau de Pedagogia. Ruta de l’exili 22/23

Facultat d'Educació i Psicologia

Sortida amb els estudiants del Grau de Pedagogia. Ruta de l’exili 22/23

Un grup de 32 estudiants de primer curs del Grau de Pedagogia hem resseguit la ruta de l’exili. El dimarts 31 de gener hem visitat la Maternitat d’Elna, el cementiri dels Espanyols i la platja d’Argelers, i a la tarda ens han rebut a l’escola Bressola de Sant Galdric, a Perpinyà. Hem fet nit a la casa de colònies Els Estanys de Capmany i hem passat el dimecres 1 de febrer amb companyia de la guia dels serveis educatius del MUME de la Jonquera, hem visitat el museu i hem fet la ruta Benjamin a Portbou. Hem fet memòria i descobertes, un any més!