Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials > Hackaton (15 i 16 d'abril del 2021)

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Hackaton (15 i 16 d'abril del 2021)

Activitat de cooperació internacional que ha aplegat 11 Universitats d'arreu

Els passats dies 15 i 16 d'abril del 2021 es va disputar la Hackaton, una activitat de cooperació internacional que ha aplegat 11 Universitats d'arreu.

Es tracta d'una jornada que permet col·laborar, de manera virtual, amb estudiants internacionals. A partir de la plataforma PRIME es creen grups de 4 a 6 integrants que treballen sobre un tema específic durant 24 hores,  tot aportant solucions a diferents reptes. El tema de l'edició d'enguany era"Sustainable Office and Modern Workplaces of the Future"  i l'objectiu es basava en identificar i suggerir una possible oficina o lloc de treball, ja sigui físic o virtual, potencialment eficient i sostenible.

Enllaç de la pàgina web: https://www.primeathon.com/

Durant aquesta jornada, la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ha comptat amb la representació de 5 estudiants de diferents graus i cursos. La partipació en aquesta no només els ha permès aprofundir en el tema en concret sinó que els ha suposat una gran oportunitat per conèixer estudiants internacionals així com també, diferents punts de vista i opinions.

Aquí, una de les opinions dels nostres alumnes:

"Primer de tot, donar les gràcies a la Universitat de Girona per l’oportunitat de poder participar en aquest projecte tan beneficiós i interessant.

Seguidament, m’agradaria comentar la bona estructuració i idea en si del projecte, tot i ser un projecte 24 hores, ja que la proposta de valor d’aquesta Hackató, és si menys no la de treballar amb equip i comunicar-te per tal d’aconseguir un objectiu comú com a grup.

Finalment dir, que me n'emporto una molta bona experiència de tant els meus companys de grup com per la part organitzadora, la qual hi va dedicar molt esforç i temps perquè es pogués dur a terme aquest projecte internacional amb èxit. " - Arnau Robles.

Vols saber què en pensen els altres estudiants? Et deixem aquest vídeo perquè puguis conèixer més experiències.