Esports a la UdG > Estat d'emergència per sequera: Tanquem les dutxes dels vestidors
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

Estat d'emergència per sequera: Tanquem les dutxes dels vestidors

El Servei d'Esports s'adhereix a les mesures d'estalvi d'aigua impulsades per la Universitat de Girona en la resolució de 2 de febrer de 2024 del rector de la UdG.

Davant l'evolució de la situació de sequera, la Universitat de Girona, impulsa mesures d'estalvi d'aigua recollides en la resolució de 2 de febrer de 2024 del rector, que inclouen el tancament de les dutxes de la zona esportiva i de la resta edificis de la universitat i la suspensió del reg del camp de futbol 7 de gespa artificial.

La nostra prioritat és contribuir a la sostenibilitat i preservació dels recursos naturals, i confiem en la comprensió i col·laboració de tota la comunitat universitària en aquest sentit.

Us animem a adoptar pràctiques d'estalvi d'aigua en les vostres activitats diàries i a seguir les indicacions i restriccions establertes per les autoritats. Agraïm la vostra cooperació i compromís amb la sostenibilitat ambiental.

Podeu llegir el comunicat oficial aquí.