Esports a la UdG > Estiraments en línia, 30 minuts, 7 h per un bon començament de dia!

Esports a la UdG

Estiraments en línia, 30 minuts, 7 h per un bon començament de dia!

Desperta diferent els matins dels dimarts i dels divendres estirant el cos a les 7 h fins a les 7.30h. 18 sessions. Punts per obtenir ECTS.

ESTIRAMENTS A CASA: és una tècnica corporal a través de la qual es busca la col·locació del cos en diferents postures estirant, obrint i relaxant diferents zones d'aquest. En aquesta classe es segueix un mètode d'elongació lenta i continuada de diferents parts de el cos, de manera que es van treballant d'unes a altres zones progressivament. Es considera important la respiració i la intensitat muscular. El que es pretén aconseguir és una millora en l'amplitud de les articulacions, així com la flexibilitat en tendons, fàscies i lligaments que resulta important per evitar possibles lesions i, així com, per a evitar que s'endureixin els músculs després de l'exercici.

Professora: Arantza Castello

18 sessions:
2n trimestre:
23,26,30 gener;
2,6,9,13,16,20,23,27 febrer;
1,5,8,12,15,19 i 22 març.

Informació
Preu: 42 euros socis SdE i 55 euros no socis SdE. Sessió de 30 minuts.
Material: estirilla, roba còmoda, mitjons, tovallola i aigua.
Important! Si t'inscrius cal que escriguis a anna.vinyolas@udg.edu per tal de que t'enviï l'enllaç per fer les sessions.