Esports a la UdG > Participa en la Marató de TV3!

Esports a la UdG

Participa en la Marató de TV3!

L'EUSES, l'Ajuntament de Salt i la Generalitat de Catalunya s'uneixen una vegada més per la 31a edició de la Marató de TV3, ja que volen promoure una vida saludable a través de l'Activitat Física.

El diumenge 18 de desembre se celebrarà un esdeveniment al complex municipal esportiu de Salt i la zona esportiva del Pla per donar suport i recaptar donatius per la investigació a les malalties cardiovasculars. Es podrà participar de forma gratuïta en tots els actes: partits de bàsquet, tornejos de futbol, pàdel, natació, entrenaments i molts més. A més, a partir de les 18h de la tarda hi haurà un concert de Nadal a càrrec de la Black Music Big Band, i amb la col·laboració de Cases de la Música.

Els alumnes de l'EUSES de 4t curs del Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport de l'assignatura de "Recreació, Oci i Turisme" seran els encarregats de gestionar aquest esdeveniment, juntament amb l'Ajuntament de Salt i la Generalitat de Catalunya.