Esports a la UdG > Celebrem els 30 anys de la UdG amb una cursa virtual!

Esports a la UdG

Celebrem els 30 anys de la UdG amb una cursa virtual!

Amb motiu de la celebració dels 30 anys de la Universitat de Girona, hem organitzat una cursa virtual que passa per les diferents facultats i serveis de la UdG. Es poden fer 2 recorreguts de 6 i 11 km a completar en 30 dies. Anima’t a participar sol o acompanyat i redescobreix la Universitat tot fent esport.

Més informació

La cursa dels 30 anys de la UdG és una activitat esportiva de lleure que, per les limitacions de la pandèmia, hem de realitzar en grups reduïts o de forma individual dins un període de 30 dies. La cursa s’obre el diumenge 12 de desembre, dia del 30è aniversari, i es tanca 30 dies després, el 10 de gener.

Per participar-hi cal inscriure’s en aquest enllaç. El preu de la inscripció és de 7 €  i tots els participants rebran com a obsequi la samarreta de cotó ecològic commemorativa dels 30 anys de la UdG (edició limitada a triar entre 2 colors fins a exhaurir existències, a recollir al Servei d'Esports a partir del 14 de gener).

Un cop realitzada la inscripció rebràs per @ el teu Codi Identificador. Baixa't al mòbil l’app RockTheSport Virtual , introdueix el codi per registrar-te i tria quina distància vols fer, 6 o 10 Km.

Funcionament:

1. La inscripció i el pagament s’ha de realitzar a través de la pàgina rockthesport. La cursa s’ha de registrar des de l’app RockTheSport Virtual, on es troben els punts de pas pels que s’haurà de passar obligatòriament. (Si no es vol utilitzar l’app Rock The Sport, hi ha la possibilitat d’entrar les dades i el temps de forma manual des de la pàgina web).
  2. Una vegada fet el registre, per activar la app és necessari el codi localitzador de la inscripció, amb el codi s’accedeix a la fitxa de la cursa, on es pot seleccionar la distància a la qual es vol participar. Es pot iniciar la cursa des de qualsevol punt, sempre que es compleixi amb la distància seleccionada i els punts obligatoris.
  3. Per veure els detalls de cada recorregut descarregueu el track de wikiloc:
    1. 6 km, clica aquí per descarregar el track de la cursa.
    2. 11 km, clica aquí per descarregar el track de la cursa.
  1. Es podrà fer el recorregut com a entrenament tantes vegades com es desitgi, seguint el track del Wikiloc.
  2. La cursa oficial només es podrà registrar una vegada.
  3. En cada punt es pot pujar una foto. En finalitzar la cursa es poden editar les fotos i decidir si es fan públiques o no.
  4. La cursa és circular. Es pot començar des de qualsevol dels punts marcats i finalitzar-la arribant al mateix punt des d’on s’ha sortit.
  5. Es pot entrenar sortint des de diferents punts i fer-la en un o altre sentit, tantes vegades com vulgueu i, la darrera vegada, tantes vegades com vulgueu, i finalment fer la cursa en el sentit i punt de sortida que més us agradi.
  6. Hi ha la possibilitat de descarregar un dorsal des de la pàgina web de la cursa per imprimir-lo.

Aprofiteu per fer esport amb els amics i gaudiu de l’experiència.

Salut!