Esports a la UdG > Torneig 3x3 universitari a Girona

Esports a la UdG

Torneig 3x3 universitari a Girona

El Bàsquet Girona i el Servei d’Esports de la Universitat de Girona col·laboren per a portar a terme el segon torneig 3x3 universitari, només per participar rebràs una samarreta de joc reversible, una entrada pel Partit LEB Or vs. Huesca i una entrada a un local d’oci nocturn. A més entraràs al sorteig de forfets per esquiar, samarretes oficials del club signades, motxilles Nike i un cap de setmana a Madrid amb desplaçament i allotjament per a veure el partit Movistar Estudiantes-Bàsquet Girona del pròxim 16 de gener.

L’equip guanyador de la competició gaudirà d’un sopar al Munich, una bufanda del Bàsquet Girona i una taula vip en una discoteca.

El torneig és mixt (equips de 4 o 5 persones majors de 18 anys), el preu de la inscripció és de 10 € per persona. La fase de lligueta es disputarà el 24 de novembre o l’1 de desembre – segons el grup assignat per ordre d’inscripció- de 15:00 a 17:00 h al pavelló Ramon Sitjà i la fase final eliminatòria es disputarà al Pavelló de Fontajau el 3 de desembre en el mateix horari. El torneig comptarà amb arbitratge federat.

Participa-hi i gaudeix d’una bona estona practicant esport, inscripcions aquí.