Esports a la UdG > Balla i entrena a l'Escola Ball Avança. Assignatures (1 ECTS) i punts per canviar per ECTS

Esports a la UdG

Ets estudiant de la UdG? T'animes a ballar i a entrenar al ritme de la música per posar-te en forma?

Si ets estudiant tens l'oportunitat de conèixer el hip hop, batxata, afrodance, brodway musical, sexy style,... com a assignatures amb un valor d'un ECTS i/o entrenament funcional i  durant tot l'estiu.

Assignatures amb 1 ECTS. Has d'escollir l'activitat que vols fer: https://apps.udg.edu/MAU/esports/Client/Oferta/Detall/6809?apart=0

Activitats dirigides d'entrenament funcional, zumba, full body workout, stretching i/o Dance fitness. Has d'escollir l'activitat i si fas les 10 sessions pots canviar els 40 punts per 1 ECTS:

Horaris a escollir d'octubre a desembre:
Entrenament funcional: dilluns de 8 a 9 h, dimarts de 20 a 21 h i/o dijous 21.15 a 22.15 h
Zumba: dilluns de 9.30 a 10.30 h i/o 20 a 21 h; dimecres de 9.30 a 10.30 h, dijous de 20 a 21 h i/o divendres de 9.30 a 10.30 h.
Full Body workout: dilluns i/o divendres de 15.30 a 16.30 h
- Dance fitness: dilluns de 19 a 20 h, dimarts i/o dijous de 9.30 a 10.30 h i/o divendres de 18 a 19 h
Stretching: Dilluns de 20 a 21 h

Si ets estudiant pots canviar els punts de les 10 sessions per 1 ECTS (=40 punts) amb un cos afegit de 29 euros.

Quan hagis escollit envia un correu a anna.vinyolas@udg.edu per tal d'informar dels horaris i activitats que vols fer i passar els llistats a l'Escola de Ball Avança. Avinguda Montilvi, 9. 17003. Girona.