Esports a la UdG > Setmana de la Salut a la UdG. Del 8 al 12 d'abril. Activitats gratuïtes i ben saludables per tothom!

Esports a la UdG

Gaudeix de la diversitat d'activitats gratuïtes que proposa el Servei d'Esports dins de la Setmana de la Salut de la UdG.

Amb la intenció de coincidir amb el Dia Mundial de l’Activitat Física (6 d’abril) i el Dia Mundial de la Salut (7 d’abril), enguany et convidem a participar en les activitats de la Setmana de la Salut 2024 encapçalada amb el lema “Cuida’t, comptem amb tu”.  En aquestes jornades et proposem activitat a reflexionar sobre els beneficis d’un estil de vida amb un benestar emocional, una activitat física saludable i una bona alimentació.

Amb l’objectiu de promocionar els hàbits saludables entre la comunitat universitària i la societat gironina, la Unitat de Compromís Social, el Servei d’Esports i l’Oficina de Salut Laboral han col·laborat per oferir activitats, tallers i conferències gratuïtes per celebrar la Setmana de la Salut en els diferents campus de la Universitat de Girona.

Tens l'oportunitat de gaudir gratuïtament d'un munt d'activitats que t'aporten benestar i activitat física!

T'hi esperem!

Programa activitats esportives de la Setmana de la salut

Activitats programades i inscripcions del Servei d'Esports

Si ets estudiant pots aconseguir punts en totes les activitats gratuïtes per canviar per 1 ECTS (40 punts) amb un cost de l'assignatura de 29 euros.

Així mateix des de la UdG hi ha un programa paral·lel de la Setmana de la Salut a la UdG que dóna l'oportunitat de saber i tenir experiències amb altres aspectes de la Salut! Tota la informació a udg.edu/viu/udgsalut

Programa Servei d'Esports