REPTE INTEGRAL en línia_ 5 dies de 30 minuts. Una bona oportunitat!
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

REPTE INTEGRAL en línia_ 5 dies de 30 minuts. Una bona oportunitat!

T'animes a posar-te en forma amb aquest repte d'una setmana que treballa amb el mètodeTàbata i a on la música t'ajuda a superar-te a tu mateix/a? Del 14 al 18 de juny. Obert a tothom!

Obert a tota la comunitat universitària i si ets estudiant aconsegueixes 10 punts per l'obtenció de 1 ECTS. (40 punts=1 ECTS).

Estiu 2021, del 14 al 18 de juny.

Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 9 h a 9.30 h .

Sessió de 30 minuts

5 sessions (2 punts/sessió) :
14,15,16,17 i 18 juny

Inscripcions i informació