Esports a la UdG > Bases del sorteig d'Instagram

Esports a la UdG

Bases del sorteig d'Instagram

BASES SORTEIG INSTAGRAM

Qui organitza el Sorteig?

El Servei d’Esports de la Universitat de Girona, organitza el sorteig per a incentivar la participació en activitats dirigides en línia i, així, motivar a seguir una rutina d’activitat física saludable, a la comunitat universitària.

Qui hi pot participar?

Hi pot participar tota la comunitat universitària de la Universitat de Girona així com tots els seguidors de la pàgina d’Instagram del Servei d’Esports de la Universitat de Girona que ho desitgin.

La participació en el sorteig és voluntària i gratuïta per a participants registrats prèviament a Instagram amb un usuari real i que segueixin al Servei d’Esports.

Com i quan?

Per participar en el sorteig s’ha de deixar un comentari a la publicació del sorteig mencionant a una persona amb qui t’agradaria fer els reptes d’abdominals. Cada comentari equival a una participació.

El sorteig se celebrarà el 14 de febrer de 2021 a les 20 h, hi ha temps per participar fins una hora abans del sorteig. Es publicarà el resultat a través de l’Instagram del Servei d’Esports.

Els premis?

La inscripció gratuïta a l’activitat dirigida en línia/repte d’abdominals per a la persona guanyadora i una segona inscripció per a qui desitgi, i, a més,  també una dessuadora del Servei d’Esports per a la persona guanyadora, que haurà de recollir físicament a la recepció de les instal·lacions del Sd’E. (Podrà escollir la talla segons la disponibilitat).

Tots els premis seran per a una única persona guanyadora i seran personals i intransferibles.

En el cas que no es realitzés l’activitat, es proposaran alternatives, de característiques similars a l’activitat anul·lada, a la persona guanyadora.

Com fem el sorteig i anunciem a la persona guanyadora?

El sorteig serà de forma aleatòria entre totes les participacions que compleixin amb els requisits establerts en aquestes bases a través de la plataforma Easypromos. La persona guanyadora del sorteig autoritza al Servei d’Esports a publicar el seu nom d’usuari a les xarxes socials amb la finalitat d’anunciar-la com a guanyadora del sorteig.

Ens posarem en contacte amb la persona guanyadora perquè ens faciliti el correu  electrònic per a enviar-li l’enllaç a les classes i el nom per a poder passar a recollir la dessuadora en horari d’obertura per a les instal·lacions del Servei d’Esports.

Es guardaran les dades personals?

Només s’utilitzaran les dades de les persones participants per a la gestió del sorteig i en cap cas se cediran a tercers ni s’utilitzaran amb cap altra finalitat no recollida en aquestes bases.

El fet de participar en el concurs porta implícita l’acceptació d’aquestes bases.

Girona, 9 de febrer de 2021