Esports a la UdG > Condicions d’accés a les instal·lacions. Obrim a partir del 23 de novembre

Esports a la UdG

Condicions d’accés a les instal·lacions. Obrim a partir del 23 de novembre

El Servei d’Esports torna a obrir al públic el dilluns 23 de novembre, a les 8 del matí

Seguint les indicacions del govern, les instal·lacions de la zona esportiva del campus de Montilivi reobriran al públic el dilluns 23 de novembre en l’horari següent: de les 8 a les 14 h i de les 15 a les 21 h els dies feiners, i de les 9 a les 14 h i de les 16 a les 21 h els dies festius i caps de setmana.

L’assistència està limitada a un màxim del 50% de l’aforament de les instal·lacions. Per espais esportius l’aforament màxim permès serà de 37 esportistes al camp de gespa artificial, 24 a la pista poliesportiva, 8 a les pistes de tennis i de pàdel de dobles 4 a les pistes de pàdel individual i 12 a les sales d’activitats.

Es pot realitzar ús lliure amb reserva prèvia de pàdel i tennis (4 esportistes en modalitat de dobles i 2 esportistes en modalitat individual). En els esports d’equip, cada reserva prèvia està limitada a un màxim de 6 esportistes (en bàsquet i futbol en una sola cistella o porteria i en vòlei ocupant la xarxa central de la pista poliesportiva). Els cursos, assignatures i entrenaments estan limitats a l’aforament màxim de l’espai esportiu on es realitzen.

En cap cas es pot accedir a la instal·lació si es té algun símptoma compatible amb COVID19. Si ho desitgeu, teniu a la vostra disposició un termòmetre d’infrarojos per conèixer la vostra temperatura.

No es permet el contacte físic, a excepció dels membres d’una mateixa bombolla de convivència i s’ha de dur mascareta (correctament posada) excepte en el moment de realitzar l’activitat.

Podran accedir a les instal·lacions els majors de 18 anys amb reserva prèvia i els menors d'edat a partir de 6 anys inclosos a la mateixa reserva, sempre acompanyats per un adult que se'n faci responsable.

Per la seguretat de tots, els vestidors i la font d’aigua romandran tancats i no s’oferirà el servei de lloguer de material. Els usuaris han d’accedir a la instal·lació amb mascareta, desinfectar-se les mans i mantenir la distància de seguretat. Cal portar posada la roba esportiva i desinfectar el material esportiu abans i després de la pràctica. Per minimitzar el risc de contagi és recomanable pagar la reserva utilitzant contactless, no tocar amb les mans cap superfície (tanques, torns, baranes, bancs, xarxes...) i respectar les indicacions.

Els esportistes han de romandre a la zona esportiva tan sols el temps estrictament necessari per a la seva pràctica: arribar al punt d’atenció al públic, com a màxim, amb 10 minuts d’antelació i sortir de les instal·lacions immediatament després de finalitzar-la.

Gaudiu-ne amb responsabilitat per fer de l’esport part de la solució

Servei d’Esports de la Universitat de Girona   ·     23 de novembre de 2020