Fit express i/o estiraments en línia. Tens 30 minuts per posar-te en forma?
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Esports a la UdG

Fit express i/o estiraments en línia. Tens 30 minuts per posar-te en forma?

Fit express és l'activitat en línia que t'ajudarà a posar-te ben en forma amb 30 minuts a la setmana o dos dies a la setmana. Com a tu et vagi millor!Inscriu-te i gaudeix dels beneficis!

Aquest tercer trimestre segueix en forma amb les sessions de 30 minuts en línia de Fit Express i  estiraments.

Et beneficiaràs dels Estiraments:diferents postures on s'estiren, s'obren i es relaxen diferents zones. (Intensitat Baixa).

i del Fit express:  Es millora el to muscular, la força i resistència del tren inferior i de la zona abdominal. (Intensitat moderada i mitjana)  T'ho perdràs?

Estiraments de 8 a 8.30 h, dimarts i dijous

Fit Express de 8.30 a 9 h, dimarts i dijous

Fit Express de 19.30 a 20 h, dijous

Més informació i inscripcions

Si ets estudiant pots aconseguir PUNTS per canviar per 1 ECTS (40 punts=1 ECTS).