Apertura parcial de las instalaciones del Servicio de Deportes
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Esports a la UdG

Obertura parcial de les instal·lacions del Servei d'Esports

En aplicació de l’escenari 6, les instal·lacions del Servei d’Esports es reobriran parcialment a partir de les 15 h d’avui dimecres 20 de maig, per tal que la comunitat universitària pugui desenvolupar activitat física de forma segura i els estudiants matriculats a les assignatures de pàdel i tennis puguin acabar els partits que els falten per a poder aconseguir els crèdits.

Pel que fa a les activitats dirigides, aquest darrer trimestre es seguiran fent en línia, podeu consultar l’oferta en aquest enllaç:

L’obertura de les instal·lacions es farà en les següents condicions:

1- Accés limitat

- L’aforament màxim de les nostres instal·lacions a la fase 1 és de 40 persones.

- Només poden accedir a les instal·lacions els majors de 18 anys i els menors d'edat, a partir de 6 anys, acompanyats per un adult que se'n faci responsable.

- En cap cas es pot accedir a la instal·lació si es té algun símptoma compatible amb COVID19.

- S'ha de reservar pista trucant al 972 41 80 60

2- Activitats autoritzades

- Es realitzarà atenció presencial al públic i es podran utilitzar les instal·lacions per a la pràctica esportiva a l’aire lliure, amb reserva prèvia, del tennis, pàdel, bàsquet, vòlei i futbol, (a partir del 10 de juny en modalitat 2x2) a la pista, cistella o porteria assignada en exclusiva. - Aquestes activitats podran ser assistides per un entrenador o tutor (en el cas dels menors d’edat).

- Romandran tancats els vestidors, la font d’aigua i les màquines de vènding.

3- Horari i atenció a l’usuari

- Mentre duri la fase 1 l’horari d’obertura serà de 15 a 21 h els dies laborables i de 9 a 13  els dies festius i caps de setmana.

- L’atenció als usuaris es realitzarà 5 minuts abans de l'hora prevista a la reserva a través de la finestreta exterior de les oficines.

- El pagament es realitzarà, sempre que es pugui, amb targeta. En cas de fer-ho en efectiu es demana portar l'import exacte.

4- Higiene i seguretat

- Només es pot romandre a la instal·lació el temps necessari (5 minuts abans i després  de la pràctica esportiva).

- Cada usuari ha de portar el seu material esportiu, la seva beguda i el seu gel higienitzant. Es recomana marcar les pilotes de tennis i pàdel de manera que cada usuari només toqui amb les mans les pilotes que té assignades. Es recomana higienitzar el material abans i després de cada sessió.

- Cal que els usuaris vinguin amb la roba de pràctica esportiva, ja que no està permès que es canviïn dins de les instal·lacions.

- Cal recomana que els usuaris entrin i surtin de la instal·lació amb mascareta i no contactin amb les mans sobre cap superfície (marcs de portes, torns, baranes, bancs, reixes...).

- Es recomana rentar-se les mans abans i després de la pràctica esportiva amb líquid higienitzant i no tocar-se cap part de la cara, especialment els ulls, el nas i la boca.

- No està permès el contacte físic i s'ha de mantenir una distància de seguretat de 2 metres en tot moment (a excepció dels membres d'una mateixa unitat familiar i/o que convisquin a la mateixa llar).

- Les normes d’utilització i les circulacions dels usuaris estaran en lloc visible en espais destacats a l’entrada i a dins de la instal·lació

Esperem que tothom es comporti amb seny i que aquesta fase 1 es desenvolupi amb tranquil·litat.

Gràcies per gaudiu-ne amb responsabilitat